onsdag 12. september 2012

1 steg; finn alle regninger


I dag har jeg tatt mitt første steg mot "friheten" som jeg kaller det. Jeg har funnet alle regninger. Alle regningene som er gjemt i permen, alle som er gjemt i hyllen under skrivebordet og alt som var i postkassen. Jeg bestemte meg for å gjøre dette med små skritt slik at jeg ikke følte meg overvelmet og ble kvalm eller sliten, så det første steget er rett og slett bare å finne fram alt, slik at jeg har alt på et sted. Det var enkelt, men samtidig også forferdelig!




Jeg håper selvsagt at andre kan dra nytte av det jeg gjør også, så derfor ønsker jeg å notere ned alle de små stegene mine her i bloggen. 
Det kan hende du allerede har god kontroll på regningene dine, og da er du heldig som kan hoppe over et par steg. Men, jeg vet også at det er mange der ute som er som meg og gjemmer regningene fordi de blir litt mer usynlig da. Det er dumt, men veldig praktisk akkurat der og da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar