onsdag 26. desember 2012

Pengevett: Gjør en kredittsjekk!


Velkommen til denne bloggserien om pengevett i 2013. Det er på en måte en oppfølger fra min utfordring i 2012 om pengevett, men med utvidede oppgaver og innvolvering fra deg. Denne første posten i romjulen 2012 markerer starten, og vi skal sammen jobbe oss mot frihet fra kreditt, redusering av gjeld, mulig økning av inntekter og redusering av forbruk. Du velger selv hvor mye du ønsker å innvolvere deg, og hvor mange av oppgavene du ønsker å gjøre.

I dag skal vi sette starten. For før vi begynner må vi vite hvor vi er. Du skal derfor i dag kredittsjekke deg selv. Selv om du tror du vet at du ikke har kredittgjeld kan det være lurt å gjøre dette i tilfelle. Gjeldsoffer-Alliansen tilbyr at du kan kredittsjekke deg ved å fylle ut et skjema online på deres nettside. De sender deretter informasjonen til din folkeregistrerte adresse - for å være sikker på at det er du som mottar informasjonen. Jeg gjorde dette selv for et par dager siden og venter enda på info i posten, det tar nok litt tid siden det er høytid. Håpet mitt er at jeg har informasjonen innen nyttår, slik at jeg kan få et utgangspunkt i hvor jeg er.
Gjør en kredittsjekk på deg selv ved å trykke her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar