mandag 27. mai 2013

En flott start på morgenen

God morgen dere!
Når jeg våknet i dag var jeg trøtt! Framdeles litt gufsen etter vin og sukkerinntak på lørdag. Så hva hjelper vel da bedre enn å gå inn med tankene om at dagen skal bli bra, og det er kun jeg som kan gjøre det bedre?

I dag drikker jeg vann, masse vann - med sitron i. For å rense ut systemet og gi meg en frisk start på uken. Fordi jeg ikke spiste frokost i dag er jeg litt redd blodsukkeret mitt vil synke raskt i kveld, men jeg skal planlegge det litt bedre etterpå og se hva jeg klarer å få til.

Så, etter at barna var sendt avgårde, og den første runden med klesvask var tatt. Da satt jeg med ned på gulvet, med yogamusikk fra Youtube og pustet! Dypt inn og ut. Til slutt gjorde jeg solhilsen. Det er det lenge siden jeg har gjort nå, og jeg kjenner jeg er kjempestøl, så jeg gleder meg til jeg kommer igang ordentlig igjen. Yoga er nemlig en fin måte å stresse ned litt på i hverdagen.

Noen andre som gjør Yoga/meditasjon?

Jeg legger ved bilde av øvelsene i solhilsen. En flott måte å starte dagen på. :)
Ha en flott uke, du skjønne menneske. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar