onsdag 22. mai 2013

Jeg savner Leve Enkelt bloggen!

Vet dere, da jeg lagde min nye blogg http://onlinemedanita.com var det min fulle intensjon å ta med meg alt fra leve enkelt inn der og blogge nett som før. Men, domenet la liksom en liten demper på meg. Jeg følte at det var mitt sted for markedsføring av skriving, webside laging, bloggskole etc. Jeg blandet på en måte alt sammen, og det ble litt feil.

Jeg er jo meg, Anita, 100% igjennom, men å skrive om ville urter og fisking til folk jeg potensielt selger meg til ble litt for mye av det gode. Derfor ble det også litt stille på bloggingsfronten, jeg måtte finne ut hva jeg ville. ( I tillegg til at jeg har hatt et par oppdrag som har tatt litt tid)

Derfor deler jeg bloggen igjen. Dette blir hobbybloggen min, her skriver jeg om urter, kosthold, trening, om å redusere forbruk, om å leve med hele seg, og om å være seg selv - uansett. Dere vet, slik Leve Enkelt var før jeg overførte den til onlinemedanita.

Det kan derimot lønne seg å følge med på onlinemedanita.com også. Den skal nemlig være mer ren, og handle om bedriftsutvikling, skrive for nett, å lage sin egen bedrift, markedsføring etc.

Jeg kommer ikke til å skrive hver dag på noen av bloggene, men innimellom når jeg får ideer. Hvis dere ønsker å få med dere ytterligere av mitt arbeid har jeg i mai ( og kommer jeg framover) publisert en del artikler på Green Spirit`s blogg http://gronnogskjonn.com


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar